Volgers

zondag 1 april 2018

Vrolijk Pasen !

Hallo blogmaatjes !

Het is zondag, het is Paaszondag, maar het is ook 1 april... Zelf moet ik niet zo veel hebben van dat 'beetnemen', maar een grappig kaartje vind ik superleuk.

Bugaboo heeft een al te grappige digi in de 'Stella'-reeks, speciaal voor Pasen. Hiermee ben ik aan de slag gegaan.

 
TIPS & TRICKS:
Ik had eerst mijn plaatje samen met de tekst vierkant uitgestanst, maar toen vond ik het te veel wit en ik wou de achtergrond van mijn plaatje niet inkleuren.
De tekst apart uitstansen vond ik ook niet goed, want dan zou die over het plaatje of te ver van het plaatje komen te staan.
Dus weer een beetje geknutseld met mijn stansen. Stans in stans, of hoe zal ik het benoemen? Twee stansen maar half doorgedraaid. Eerst de tekst, en dan met een rechthoekstans op de juiste lijn het plaatje uitgedraaid. Zo hangen tekst en plaatje nog steeds aan elkaar en minder wit!
 
 
Geniet van jullie Paaszondag. Ik ga straks bij de schoonmama en de mama langs. Maak er allemaal een fijne dag van.
 
Ik laat mijn kaartje mee doen met volgende challenges :
Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Leuke Paaskaart!
    Grappig hoe je het vele wit hebt opgelost. Heel slim!
    Heel veel plezier bij je familie.
    Fijne Pasen en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy Easter Gina,
    your Card is wonderful designed. I love it.
    Hugs Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kunstig gedaan hoor met de stansen! Leuke kaart zo.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen