Volgers

woensdag 14 februari 2018

Valentijn !

Hallo blogmaatjes !

Vandaag toon ik jullie het Valentijnkaartje dat ik heb gemaakt. Wanneer ik iets maak voor mijn man, dan wil ik dat altijd een heel persoonlijk accentje geven. En gewoonlijk staat alles in het teken van ons hondje, 'onze' grote liefde 😍 😍

 
Dit zijn fotootjes van een fotoshoot van enkele jaren geleden bij de (her)opening van het trimsalon.
 


Ook nog een Bugaboo digi in verwerkt. De hartjes hiervan gepaperpieced.




 
Ik had nog een grote afdruk liggen van één van die foto's...


...en daar heb ik een canvas mee gemaakt.

Het doek eerst een paar lagen witte gesso gegeven. De foto verwerkt op een scrappagina met verschillende bij elkaar passende papiertjes. Vervolgens hoekjes uitgestanst in zwart die ik dan op de juiste plek op de canvas vast zet met splitpennen.

 
Daarin zet ik dan mijn scrappagina. Op het onderstaande fotootje zie je een klein beetje dat ik de canvas ook met shimmermist heb gewerkt. De kleine houten kadertjes trouwens ook met gesso en witte shimmermist bewerkt.


En een detail van de bloem aangebracht in structuurpasta. de eerste keer dat ik deze stencil gebruikte. Verrassend goed gelukt 😊 In de linkerbovenhoek zit ook nog een stencil.


 
 
Deze creaties laat ik mee doen bij volgende challenges :
Groetjes en fijne Valentijn! Gina

21 opmerkingen:

  1. Such a sweet creation and a lovely shape as well, many thanks for joining in with our 'Love is in the Air' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterrende valentjnscreaties Gina! Leuk om de foto's van jullie hartendief op te verwerken! Mooi met die structuurpasta ook!
    het kleine bugabootje vandaag al op 3 kaartjes gezien, een toppertje hé...
    Fijne dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaart en canvas! Jullie schatje is er net één van de reclame;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende valentijn creatie, Gina...
    Heel leuk gedaan met jullie.s lieveling op de foto...

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh...wat een mooie foto's zijn dat, Gina. En de creaties die je ermee gemaakt hebt zijn helemaal super mooi. Daar zal je mannetje blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf gemaakt, Gina...en dat Bugaboohondje is net zo'n lieverd als jullie eigen hondje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super gaaf gedaan Gina. Dit is wel echt super leuk en heel persoonlijk hoor. Daar was je vriend vast super blij mee of niet?
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love it, fab design, thanks for joining us at Allsorts, xxcc

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw Gina, helemaal weg ben ik van je mooie canvas. Prachtig zoals je daar de scrap van jullie hond in het zonnetje hebt gezet. Echt iets om te koesteren en een mooi plaatsje te geven. Ook de Valentijn-kaart voor je man is een snoepje vind ik. Mooi dat rood-wit-zwart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is fabulous Gina, lots of super details and your dog is adorable.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woooow Gina, wat een schitterend kaartje en canvas heb je gescrapt...heel lief met dat schattige viervoetertje van jullie...de liefde straalt ervan af....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik las in je nieuwste bericht over je hondje en moest toch even komen kijken.... wauw, wat is dat prachtig gedaan, je hondje is een schatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk met dat schattige hondje!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. you have created a wonderful card and canvas gina. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So cute! Thank you for sharing with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gemaakt! Zoveel mooie details.
    Dankjewel voor het meedoen aan de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen