Volgers

dinsdag 5 december 2017

Bugaboo - Holiday Chaos - Dag 4

Hallo blogmaatjes !

Dag 4 in onze Holiday Chaos bij Bugaboo! Vandaag hebben we een bingo voor jullie.



Ik ging voor het rijtje PEARLS - TRADITIONAL CHRISTMAS COLORS - DIE CUT


En je ziet dat ik van glitters hou - hihi... Plaatje verder ingekleurd met ProMarkers.


Digi : BUGSNOWBHOUSE
Digilink : https://bugaboostamps.com/products/snowman-bird-house-digi-stamp

Ga zeker ook eens kijken wat mijn teamgenootjes hebben gemaakt en doe gezellig mee !


En hier nog eens een overzichtje van wat je deze week mag verwachten :


Ik laat mijn kaartje mee doen bij volgende challenges :
Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk glimmende sneeuwpop!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super gaaf kerstkaartje Gina...heel leuk die sneeuwpopstempel en ook super mooi ingekleurd

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuke kaart met die glitter snowman! Het spat van het scherm af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen