Volgers

donderdag 2 maart 2017

52 Weeks - Week 08 - challenge

Hallo blogmaatjes !


Het is donderdag, dus... kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas. Er loopt ook een kleurenchallenge momenteel en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.




Het sneeuwpopje komt weer aan bod en verder weer veel stansjes met dots and stitches 😍








Bedankt ook voor jullie feedback op mijn pensioenkaartjes. Leuk om jullie mening te horen/lezen. Vandaag is de 'big day'. Ik vind het altijd spannend als ik een kaartje aan een collega geef. Eigenlijk weten die (nog steeds) niet dat ik kaartjes maak. Ik kom er zelf niet zo mee naar buiten en geef enkel een kaartje voor een bijzondere gelegenheid. Dus, ik ben weer benieuwd naar de reactie :)




Fijne donderdag iedereen ! Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met dit sneeuwpopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend kaartje is het geworden Gina, zo leuk dat sneeuwpopje erop
    Leuk dat je met de 52 WTC meedoet
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaart in deze kleurtjes Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart met deze sneeuwpop!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Gina! Super toch die sneeuwman! En herkenbaar wat je zegt over de collega's. ZO begon het bij mij ook. En nu zijn er drie die wel eens wat bestellen.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart! Echt heel leuk en mooi!
    Succes met je lancering vanmiddag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart! Echt heel leuk en mooi!
    Succes met je lancering vanmiddag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd deze sneeuwman!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! De sneeuwman is het stralende middelpunt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gina hij weer superleuk! Fijn dat je meedoet met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe kaart voor de challenge Gina.
    Ben benieuwd welke kaart je nu aan je jubilerende collega zal geven!
    groetjes
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes. Zo lief met die sneeuwpop.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen