Volgers

woensdag 15 februari 2017

Pocahontas

Hallo blogmaatjes !

Ik kan er niet aan doen maar toen ik deze digi van de My Besties zag moest ik spontaan aan Pocahontas denken!


Image : IMG222

Image link :
http://www.mybestiesshop.com/store/p3962/Instant_Download_My_Besties_~___Img222_Giving_Thanks_Giggle_Box_Bestie_Dolls_digi_stamp.html
 




En daar hoort natuurlijk een tipi bij !
 
 
Een modelletje uitgedacht dat voor een tipi kon doorgaan met dubbelzijdig dessinpapier en een paar sate-stokjes. Hihi ! Je kan hem plat duwen zodat hij in een omslag past.
Pocahontas paar keer afgedrukt, uitgeknipt in deeltjes en dan is het puzzelen welk stukje we naar de voorgrond gaan brengen. Ingekleurd met Derwent potloden en een beetje glitters op haar kleedje en de pluimpjes.

Dit is mijn reminderkaartje bij de challenge bij Colour it Create it Show it off. Je hebt nog tijd tot en met 26 februari om mee te doen!

Komen jullie een kijkje nemen en doe intussen gewoon mee ! Groetjes, Gina


6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Gina.....en de tipi is ook leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo tof, lang geleden dat ik deze film zag, maar ik snap dat je aan Pocahontas dacht! Schitterend hoe je die tipi gemaakt hebt!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap je helemaal dat je moet denken aan Pocahontas.
    Leuk hier je die tipi erbij gecreƫerd hebt.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze creatie Gina....zooooo gaaf met leuke bestie erop...alleen de link werkt niet bij mij...kom op een rare site uit, die ik niet vertrouw...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen