Volgers

woensdag 25 januari 2017

Happy Birthday

Hallo blogmaatjes !

Fijn dat jullie nog eens een kijkje komen nemen!


Ik ben weer eens aan de slag gegaan met een pre-coloured printable van de Besties. Ze zijn zo leuk en soms is het wel eens handig wanneer je plaatjes klaar liggen voor gebruik.


Ik ben volledig voor lentekleurtjes gegaan. De dotjes kaders zijn met stansen van Crealies gemaakt. het labeltje en de bloemen met stansen van Marianne design. Hartje van de bloemen met goudkleurige glitterstickles gemaakt. Ben best fier op mijn mooie grote en toch eenvoudige bloemen!




Wat vinden jullie ervan?

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :


Groetjes, Gina


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer dit kaartje Gina...heel lief het bestie plaatje en je er ook praachtige accentjes op gemaakt...
    Zijn dat ingekleurde plaatjes Gina?
    en misschien ook op knipvellen te koop?
    ik ben er benieuwd naar...ik vind ze heel schattig...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Gina!
    de bloemen zijn mooi met dit hartje van glitterlijm! Probeer ik te onthouden!
    FIjne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Gina.
    Je kaartje is prachtig geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely cheerful card, sweet image too.
    thank you for sharing at Allsorts 'Daisy Daisy' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I Love it!! Thank you for your participation at My-Besties french blog!

    BeantwoordenVerwijderen