Volgers

woensdag 18 januari 2017

Cas

Hallo iedereen !

Vandaag een rustig kaartje, redelijk CAS...

Heel eenvoudig gehouden met designpapier op de achtergrond, een kader in rood en daarachter het dotjes papier.

Een roos in 3D opgebouwd.

En dan was het even zoeken, wat zet ik nu in het midden? Een plaatje bedekte te veel mijn achtergrond en paste ook niet echt bij de roos. En dan kwam ik op het idee er 'gewoon' een wens op te zetten. We zien nog wel voor welke gelegenheid ik hem nu kan gebruiken, maar mogelijkheden genoeg! 😊

 

Groetjes, Gina

6 opmerkingen:

  1. WOW, wie Edel sieht die Karte aus
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch vind ik dit ook altijd heel mooi, heel stijlvol vooral!

    Groetjes
    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi! prachtige bloem. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe elegante kaart met die mooie bloem!
    Altijd handig om zo'n kaartjes in voorraad te hebben!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh heel erg mooi ! Zo staat je bloem echt in 'the picture' !

    BeantwoordenVerwijderen