Volgers

vrijdag 9 december 2016

Theelichtjes

Hallo iedereen !

Mijn kerstboom staat nog steeds niet... Ik ben uitzonderlijk laat dit jaar...
Maar morgen breng ik daar verandering in ! Vandaag heb ik wel theelichthoudertjes versierd. Dat is toch al iets in de goede richting - LOL

Dit zijn ze :




Je kent het wel... het etiketje van kleine yoghurtpotjes afwijken en je hebt een leuk theelichthoudertje.

Gebruikte Marianne Design materialen :  Paperbloc Merry Christmas PK9069; Lr0123 Creatable Zweedse ijsster; minilabeltje gemaakt met het stempeltje uit Don&Daisy Dds3331 Clear stamp Theme: Winter; Mini poinsettia LR0142

Deze theelichtjes laat ik meedoen bij :

Marianne Design Divas #11 - Anything but a card

Fijne avond iedereen ! Groetjes, Gina

3 opmerkingen:

  1. Oja lekker sfeervol! Mijne staat ook nog niet hoor, volgende week is het over. Maar gezellig aankleden op deze manier is ook erg leuk! I Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt. En hier staat de boom ook nog niet. Misschien dit weekend en anders volgende week zondag.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van mij ook nog niet hoor!!
    Wat een leuke theelicht potjes heb je gemaakt, het begin is er voor de kerstsfeer!! Veel plezier met de kerstboom optuigen.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen