Volgers

zondag 11 december 2016

Peek-a-boo

Hallo blogmaatjes !

In de Bugaboo Holiday Chaos had ik eigenlijk nog een kaartje 'te veel' gemaakt. 't Is te zeggen, net toen ik al mijn kaartjes wilde opladen kreeg ik door dat ik de bingo challenge over het hoofd had gezien en dus een kaart had gemaakt die hier volledig niet aan voldeed.

Dus even de overgebleven kaarten herschikt bij de passende opdracht en snel een correcte bingokaart gemaakt. Complete chaos dus aan de hobbytafel ! LOL !!

So be it, ik hou er een hele grappige penguinkaart aan over. En laat het thema van de Bugaboo maandchallenge nu net zijn "Make us laugh".

Dit is mijn kaartje :


Zeg nu zelf, zijn ze niet grappig die pinguïns?

Dit kaartje doet dus mee bij :

Fijne avond iedereen ! Groetjes, Gina


Bugadoo - Make us laugh

14 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. was complete chaos dus...
    Leuk dat ik je wat mee-geïnspireerd heb om aan deze toffe challenge mee te doen!
    ik heb deze pinguins ook nog ingekleurd liggen,ik vind ze ook te gek ... Als ik nog een kerstkaartje nodig heb kan die nog van pas komen. Zou er nog 2 moeten maken, ééntje voor mijn pa, ééntje voor mijn schoonzus. Ben dan rond denk ik...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer een schattig kerstkaartje Gina...super leuke pinguinekes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart geworden Gina. ik heb vorig jaar eens mee gedaan aan een week challenge, petje af.. daar gaat tijd in zitten. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute and festive. All around lovely creation (colors/layout). Thanks so much for using a Bugaboo image and for sharing with us this week at Catch the Bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A super card Gina, such fun images and lovely bright colours.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute card Gina. Thanks for joining us at Catch the Bug / Bugaboo for our themed challenge. Hope to see you again soon. Good luck.
    Lynn aka Lynnpenguin, GD at Bugaboo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Grappig zijn de stempeltjes. Fijn dat je meedoet met onze challenge kleuren met potloden.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja, ze zijn inderdaad erg grappig ! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Glitter and shine and snow and penguins, what a fun, sweet festive creation! Thanks for sharing with us at a Catch the Bug, good luck in the challenge and hope to see you join us again in 2017. Pia, Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the sentiment on you adorable card. Thanks for making us laugh at our Bugaboo challenge this week! Good luck in the draw, and please join us again soon.
    love
    Jen Leeflang

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje van een kaart met die pinguïns erop. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij KMP. Nu maar hopen dat de random jou kiest.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze blijven leuk de digi's van Bugaboo!
    Deze zijn ook echt gaaf!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen