Volgers

vrijdag 2 december 2016

Monkey Christmas

Hoi hoi ! Hier ben ik weer !

Bij Marianne Design Kreadivas loopt een challenge om een kaartje te maken met een dier, van Marianne Design uiteraard 😄

Ik wil nog steeds kerstkaarten maken, dus ben ik eens tussen mijn mallen gedoken om te zien welke diertjes hiervoor in aanmerking kwamen. Ik denk echter dat je waarschijnlijk wel met eender welk diertje een kerstkaart kan maken. Ik had een paar malletjes klaargelegd, maar uiteindelijk bleef het bij één diertje, het aapje. Euhmm; ik heb er een "paar" in een kerst/winterpakje gestoken...

Je weet dus weer aan wat je je kan verwachten ... LOL !

Dit is mijn eerste kaartje :


Van Marianne Design: het aapje, COL1399; lantaarn/uithangbord Lr0191; Lr0157 Creatable decoratieve elegantie; design papier paperbloc Merry Christmas PK9069 en het sterretje LR?

Dit kaartje doet mee bij :
Fijne avond iedereen ! Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je aapje ook op de kerstkaarten mag, mooi ingeduffeld met sjaal en muts tegen de winters kou... Heel leuk hoe het aan die klassieke staander voor het uithangbord hangt! Gelukkig ligt het uithangbord nog net niet op de grond!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat heb je echt superleuk gemaakt! Dat aapje is echt verrassend op een kerstkaart!
    En helemaal in combi met de stansen die jij gebruikt hebt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit kerstkaartje Gina....zo leuk met dat schattige en warm aangeklede aapje erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk aapje met z'n kerstmuts!
    groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful Christmas card you made :-))
    Thanks for playing with Scrapping4funChallenges.
    Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen