Volgers

zaterdag 10 december 2016

Holiday Chaos : Dag 4 - 7

Goeie avond iedereen.

Hier ben ik met de rest van mijn Bugaboo kaartjes voor de challenge deze week

"Holiday Chaos"

Dag 4 : Clean As Snow - of "Keep it simple", geen designpapier

 
Digi : Snowman trio
 

 
 



Dag 6 : Flashback Holiday - Use an old paper and an old image

 
Dit papier komt denk ik uit één van de eerste papierblokjes die ik ooit kocht in Boekenvoordeel.
 
Digi : Bear skate
 
 
Dag 7 : Bingo - Embossing - mittens - snowflakes


Digi : Snowman trio

Dit laatste kaartje laat ik ook meedoen bij de Challenge van Kleuren met potloden. Al deze kaartjes zijn trouwens ingekleurd met potloden :)


Gelukt ! 7 kaartjes in de Bugaboo Holiday Chaos Challenge Week ! 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. amai, je hebt vast 'vitessepillen' genomen! Het is je gelukt! Mooi hoor!
    Deze Stelladigi had ik nog nooit gezien, superleuk! Ook de sneeuwpoppen zijn leuk!
    fijne zondag morgen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great set of cards, Gina. Love the Maxine humor! Thanks for joining us at Catch the Bug this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige vrolijke kaartjes!
    Leuk gedaan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is die snowman trio schattig zeg ! Erg leuke kaarten zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk deze serie kerstkaartjes Gina...zo een leuke stempeltjes gebruikt...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat zien ze er leuk uit alle 4!groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaartjes en fijn dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is zijn ook al zo leuk!
    Dank je voor je 2e inzending bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen