Volgers

dinsdag 6 december 2016

HO HO HO

Dit is zo een leuke uitspraak met kerst ! HO HO HO ! Kerstbelletjes erbij en je zit zo in de kerstsfeer !

Hallo blogmaatjes !

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Cheerful Sketches! En toch ook weer,... een aapje. Tja, ik had jullie verwittigd dat ik er een paar in een kerstpakje had gestoken...

Deze vind ik ook weer zo leuk in zijn broekje! Ik werk mijn aapjes uit in 3D en daardoor lijkt deze zelfs het dikke buikje van de Kerstman te hebben. Zo grappig !


Gebruikte Marianne Design materialen : het aapje, COL1399; design papier paperbloc Merry Christmas PK9069 en Eline's Winter Pastels PB7046; Lr0328 Creatable Presents; Cr1224 Craftable Kerstboom; Cr1280 Craftable Stars (garland)
Dit kaartje laat ik mee doen bij :
Maak er nog een fijne dag van. Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Hahaha, dit is een grappige kaart. Heel leuk aapje weer!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige kerstaap...leuke kaart!
    Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig met de aapjes! Ook deze vind ik weer helemaal leuk, de sketch heb je prachtig verwerkt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ie leuk! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dit ook weer een leuke! Leuk apenpakje ;-)
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige leuke serie met de kerst-aapjes. Wel heel leuk om ze die kerstpakjes aan te doen.
    Voor Tieshan heb je een stoere beterschapskaart gemaakt. En ja ik heb ook ff gepuzzeld om te weten wat er precies stond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi.. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een te gekke kartskaart Gina!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!
    *Bernadet DT*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijk kaartje Gina, leuk met dat aapje, gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen