Volgers

vrijdag 30 december 2016

Baby it's cold outside...

jawel,

het vriest hier...

maar daar heeft mijn kaartje vandaag niets mee te maken ! Hihi !


 
Hallo blogmaatjes !

Gisteren mijn kerstkaartje nog vergeten te linken bij 52 Weeks, maar vandaag geen kerstkaartje van mij. Ik heb al zin in de lente, kleurrijke bloemen, het lentezonnetje...

De "miss you"-tekst kan voor mij daar ook al op slaan. Kerst 2016 is voorbij, we hebben geen witte kerst gekregen. Dus voor mij is het nu 'op naar de lente!'

Het zonnetje schijnt hier nu, maar zoals ik al zei, alles zit onder een wit laagje ijzel. ook best mooi om naar te kijken... Misschien maken we straks wel een klein wandelingetje met ons hondje.


Het Bestietje is helemaal in 3D opgebouwd. Net zoals de bloemen. Ik had eerste lichtkleurige bloemen gekozen, maar dan viel mijn oog op deze robijnrode bloemen. Prachtig ! Past voor mij perfect bij dit kaartje.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze kaart laat ik meedoen bij volgende challenges :
Groetjes iedereen ! Gina

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met dit lieve meisje, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Gina ! Fijne feesten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kaart Gina en ik herken heel erg wat je zegt. Ik heb ook zin om met bloemetjes en vlinders te knutselen..hihi. Helaas nog geen tijd gehad maar ik zit nu wel van jouw mooie 3d-kaart te genieten.
    Alvast een fijne en veilige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Gina! Beetje vorst vind ik ook niet erg hoor, zo met een zonnetje erbij... Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi voorjaarskaartje! Ik vond het vandaag perfect weer. Elk jaargetijde heeft zijn charme, toch? Maar voorjaar is altijd fijn!
    Ook voor jou een goede en gezellige jaarwisseling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW! Soo beautiful card. Thank you for joining with us at My Besties Spanish Challenge. Good luck with your entry. Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love your card and colouring
    thank you for sharing with u at My Besties French blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy Year 2017 ... Beautiful card, great colored digi !!! Thank you for participating in MY BESTIES C.
    Gaby DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful 3 D Card ,fabulos colors and embellishments.Thank you so much for joining us at my-Besties German design challenge this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen