Volgers

dinsdag 20 december 2016

60 jaar

Hallo blogmaatjes !

Mijn broer zal het niet graag horen, maar vandaag wordt hij 60...

Dat verdient een kaartje !

Het heeft even geduurd voor ik zelf tevreden was over het resultaat. Bij een man mag er wel gegrapt worden over de leeftijd. Bij een vrouw zou ik dat al iets minder doen, LOL! En... 't is mijn broertje, die kan daar wel tegen! Hihi !

Uiteindelijk is het dit geworden:
 
 Zo gaat ie in de omslag, zo heeft hij meer kantjes om open te draaien - hihi !
 
Eerste flapje opengedraaid. Een knipoog naar de kerstdagen, met de sterretjes...
 

En dan slaat ie 'm helemaal open... De binnenkant... OEPSIE !

De achterkant, met een labeltje.
Ik vind het altijd zo zonde om op het dessinpapier te schrijven,
dus heb ik dit met een labeltje opgelost.


 
 
Bedankt voor jullie bezoekje ! Groetjes, Gina


6 opmerkingen:

  1. hahaa de tekst vind ik super!! je kaart is erg mooi geworden. gefeliciteerd met je broer. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een heel leuk kaartje!! Gaaf die vakjes en onverwachte dingen in en op de kaart! Die 60 is erg gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A brilliant card Gina, such a fabulous design and fun sentiment.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen