Volgers

zondag 5 juni 2016

Baby Boy

Hallo allemaal !

Welkom Daniela ! Welcome to my blog ! Hope you enjoy what you see !

Vandaag heb ik nog eens een babykaartje afgewerkt. Ik dacht er nog 'vanalles' bij op te zetten, maar uiteindelijk wist ik niet wat ik er nog bij wou, en dus is het eenvoudig gebleven...


Baby Don weer met paperpiecing in 3D opgebouwd en een glittermutsje gegeven.


Dit kaartje laat ik meedoen bij volgende challenges :
Ik ben benieuwd naar jullie reacties ! Groetjes, Gina

9 opmerkingen:

  1. Hoi Gina, wat een lieve en toch een beetje stoere babykaart. Ik vind het leuk dat je die randjes van kraft gemaakt hebt, dat geeft net wat pit aan deze mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn lievelingsstempeltje van D&D: heel tof kaartje, leuke glitteraccentjes!
    Morgen komt er bij mij ook een babykaartje
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Gina,

    eine wunderschöne Babykarte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief hoor, leuk dat glittermutsje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje heb je gemaakt, deze heeft echt niet meer nodig.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief babykaartje hoor Gina!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi geboortekaartje Gina! Je hebt het stempeltje zo lief ingekleurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet card Gina, a cute image and pretty design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen