Volgers

maandag 30 maart 2015

New beginnings

Een geboorte, een nieuw begin...
De lente op zich vind ik ook 'een nieuw begin'. Een nieuw begin van een heerlijk seizoen... Daar hopen we alleszins op :) De natuur die terug ontluikt, lentebloesems, vogeltjes die hun nestje uitbroeden, en dan is er ook nog kleine Don die uit onverwachte hoek een kijkje komt nemen :)



Het model van dit kaartje heb ik van de kaartenkast
Ik ben eerst vertrokken van de stempel met de kuikentjes. Het kleine kuikentje rechts inspireerde mij om baby Don ook uit een eitje te doen komen. Het is tenslotte bijna Pasen hé ;)

Gebruikte materialen: Dds3332 Clear stamp Theme: Spring; Dds3301 Clearstamp baby; Pk9123 Paperbloc Sweet Roses; Col1314 Tab with text - NL; COL1350 Alfabet

Met dit kaartje wil ik mee doen bij de Challenge van Don en Daisy waar ze een lentekaartje willen zien.

Dit wordt ook mijn tweede bijdrage bij Marianne Design Kreadivas, thema Pasen/Lente

8 opmerkingen:

  1. Haha dat heb je leuk gedaan Gina om Don uit het ei te laten komen. Gaaf model kaart trouwens...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk gedaan Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow mooi Gina, wat leuk dat babytje dat uit het eitje komt....je brengt me op een idee...ik zou vanmiddag ook een babykaartje willen maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige kaart heb je gemaakt Gina... een baby in een eitje!!
    Hihi, knap verzonnen en leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gezellig kaartje, dank je voor het mee doen met de challenge. Heel veel succes.
    Groetjes Irma
    Dt lid Don en Daisy

    BeantwoordenVerwijderen