Volgers

zondag 4 januari 2015

52 weeks to Christmas - week 1

1 januari is er een blog gestart waar enkel kerstkaartjes geplaatst worden.

Als ik het goed begrijp kan je hier elke week een kerstkaartje naar toe linken. Moet niet, maar mag...
Ik weet niet of ik nog op tijd ben, maar mijn kalender zegt dat ik nog steeds in week 1 van dit nieuwe jaar zit...  

dus hierbij mijn allereerste kerstkaartje van 2015 !



Het werd een eenvoudige CAS-kaart in rood, wit en een tikkeltje zilver...

http://52weekstochristmas.blogspot.nl/

6 opmerkingen:

  1. Een leuk begin van je nieuwe reeks Kerstkaarten...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gina dat is een leuke eerste kerstkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vind je eenvoudige kerstkaartje heel mooi!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt, leuk dat je mee doet bij 52 weeks to Christmas, maar donderdag is inderdaad de plaatsingsdag, je kan berichten van tevoren inplannen, en dan een datum en tijd geven waar ze dan online gaan, ik ben ook vaker aan het werk op donderdag maar zo wordt mijn kaartje gewoon geplaatst. Succes er mee, en hopelijk lukt het je zodat je gewoon op donderdag met ons mee kan doen. Geoetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gina een pracht van een cas-kaartje ... Ik vind ze heel erg stijlvol !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat goed Gina! Je gaat gewoon door met de kerstkaarten... bij mij komen ze nu even mijn neus uit, hihi. Meestal krijg ik midden in de zomer weer zin om kerstkaarten te maken, geen idee waarom, haha.
    Maar ik vind hem ontzettend mooi geworden, lekker strak en stijlvol!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen