Volgers

zaterdag 17 september 2016

Een huzarenstukje

....toch voor mij !
het doorkijkje


Hallo blogmaatjes !

Je hoort het al... dit kaartje is niet zo direct 'mijn stijl' - als ik die al heb, want je kan hier vanalles tegenkomen :) - Maar zeker een mooie kaart, al zeg ik het zelf.
Een echte uitdaging voor mij om dit tot een goed eind te brengen. Ik wilde een kaart maken met een randmal van Marianne Design, omdat dit het thema is bij de lopende challenge, "Gebruik een randmal".

het nestje







Ik was er al uit dat die randmal bovenaan moest komen te zitten. Ik kwam ergens een foto tegen met de zwaan in het hart en na even puzzelen, zeg maar lang puzzelen, heb ik er deze easelkaart van gemaakt.


 
 
Ik dacht eerst een stukje mica in het hart te zetten, maar dan zou de achtergrond misschien te flou geworden zijn. Dus het hartje is open gehouden.
De lelieblaadjes zelf gemaakt omdat het origineel bij de mal te groot is op deze kaart.
 
De lelie met zelf ontworpen lelieblaadjes
Bij gebrek aan de geschikte parel, het leliehartje weer met glitterstickles gemaakt. Zo zal mijn tube'tje natuurlijk snel leeg geraken - hihi. Geen probleem, staat op de 'wish'lijst voor de beurs, net als zoveel anders...
De kuikentjes in een nestje gezet van gedroogd mos uit een bloemstukje :)
De zwaan in 3D opgebouwd.





Om ze staande te houden zelf een houdertje achteraan gezet, met als basis het uitgesneden hart.


Deze kaart doet mee bij volgende challenges :
Het heeft lang geduurd voor ik bij die bingo-wedstrijd een kaartje had dat één van de lijntjes volgde, want gewoonlijk maak ik een kaartje rond een thema en dan ga ik pas kijken aan welke challenges die kan meedoen.

Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden ! Ik ga er nu een gelijkaardige proberen te maken voor de verjaardag van mijn ventje, maar dat moet niks met zwanen zijn... maar wat dan wel ??? Wéér een uitdaging :) :)


Iedereen een fijn weekend ! Groetjes, Gina

22 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt gina!
    Welke dag ga je naar Mechelen?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo wat een pronkstuk!
    Je zou niet zeggen dat dit niet jouw ding/stijl is, want ik vind het resultaat echt geweldig mooi!!!
    Knap werk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi met die zwaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gina
    Je kaartje is beeldschoon met dat mooie hart en die prachtige zwaan erin. Het ziet er nog best ingewikkeld uit dit modelletje en zal vast veel werk geweest zijn.
    Je hebt een mooi bingo-rijtje uitgekozen van de challenge.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Gina wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Toppie.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gina...wat een super mooie kaart!
    Zo leuk met het mos waar de kleine zwaantjes in liggen, echt gaaf!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gina, ik kijk mijn ogen uit, naar deze bewerkelijke kaart!!!
    Keigaaf gedaan en super dat je jezelf zo uitdaagt! Ik ben al heel nieuwsgierig naar de mannen uitvoering! Ik doe hetzelfde als jouw, maak vaak eeerts een kaartje en zie wel of er challenges zijn waar ie past! Alleen met DT werk heb je natuurlijk altijd een vaste opdracht! Dankjewel, dat je dit moois hebt gemaakt voor de Bingo Challenge en succes!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi geworden!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een supermooie kaart Gina!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi gemaakt Gina, Dit is een topper!!!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Gina!!
    Echt onwijs mooi.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Gina wat heb je een prachtige kaart gemaakt echt super. Heel mooi met de randmal bovenlangs zo valt hij mooi op.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous card Gina, such a beautiful image and lots of fabulous details.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart Gina.
    Schitterend met de zwaan.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, Gina.Mooie zwaan en bloem.Heel mooi model.Schitterend gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie invulling van de challenge. Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow wat een prachtige kaart met deze waterlelie en ik ben blij dat ik deze prachtige bloem ook heb.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stunning work, just love this. Thanks so much for commenting on my scheduled cards while I was on vacation...appreciate this so much. Have a lovely weekend.xx
    {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh wow Gina,deze MD zwanenkaart is gewoon een kustwerkje..prachtig! Succes bij MDD lieve groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stunning the card is adorable in any delicate detail!Thank you so much for joining our M,arianne design Kreadivas challenge in this month good luck with the challenge.
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen