Volgers

zondag 10 juli 2016

Safari Girl

Hallo allemaal !

Dit kaartje had ik al gemaakt, maar blijkbaar nog niet geplaatst. Zonde, want ik heb dit kaartje zelf even voorlopig op mijn kast staan. Het is een kaartje dat mij wel blij maakt als ik er naar kijk. Zo vrolijk met die felle kleurtjes !


Mij doet ze denken aan een meisje op safari. Grote bloemen, vlinders, vogels. Dit meisje is verrukt door alles wat ze rondom haar ziet ! Mij lijkt ze op vakantie in één of ander tropisch woud.
Het plaatje heb ik niet zelf ingekleurd, dit is een ingekleurde digi die 'gewoon' uit mijn printer is gerold - hihi. Soms moet je het jezelf al eens iets makkelijker maken ! De camera rond haar nek is een extraatje van mij. Leek mij perfect te passen 'in het plaatje'.

Dit kaartje doet mee bij volgende challenges:




Ben heel benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden! Groetjes en nog een hele fijne zondag! Gina

18 opmerkingen:

  1. Och wat een heerlijk fris en vrolijk kaartje!
    Word er helemaal vrolijk van!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk en leuk met die camera!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk, vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    Logisch dat ie even op de kast mag blijven staan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, love your colors on this one. Thanks for sharing at My Besties UK challenge once again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super nice card
    Thank you for playing with us at my Besties french blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very lovely card!Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good Luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart Gina
    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good Luck and hope to see you again

    Greetings Karin DT Coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende creatie. Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Deutschland.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous designed creation with ideal colour combo's.xx {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt. En fotocamera is leuk gedaan.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland en
    Colour it Create it Show it off
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gina,
    Wat een mooi vrolijke kaart echt een schatje de digi mooie kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A fabulous card Gina, gorgeous colours and lots of super details.
    Pauline
    x
    I have a little Give Away on my blog if you would like to take a look - http://craftingwithcotnob.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige kaart en dank je wel voor het meedoen met Mijn Besties Colour it Create it Show it off

    XXX Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is just gorgeous thank you for joining into our Challenge at my Besties Colour it, Create it, Show it off http://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com.au/2016/07/my-besties-color-it-create-it-show-it.html
    Michelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love all the embelishments that were used! Thank you for entering our challenge at Scrapbook Stamp Society. -Samantha DT:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Bedankt voor je inzending bij Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh la la this is so fun and bright. Awesome design and colouring and I love the island paradise feel.
    Thanks for sharing your talent with us. Hope to see you play with us again.
    Hugs
    Desíre
    {My Besties UK Challenge DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen