Volgers

zaterdag 14 november 2015

My favourite things

Hallo iedereen !

A warm welcome to Annie ! Thank you for joining my blog !

Op dit kaartje heb ik mijn favoriete spulletjes gebruikt. De Helleborus van Marianne Design (COL1394) en eentje van mijn Besties. Mijn Bestie-clubje wordt al groter, want ik weet niet of jullie het al gezien hebben hier in mijn linkerbalk... deze week viel ik in de prijzen bij Scrapbook Stamp Society ! Het design team heeft mij in de Top 3 gezet met Violet Valentine, Happiness.

Hierbij won ik deze digi :
Ze ligt al ingekleurd klaar voor op een volgend kaartje, maar eerst wil ik jullie deze laten zien:


Messy Bessy - IMG813
De tekening op de helleborussen is eerst in zwart gestempeld, en daarna met glitter embossingpoeder en de heatingtool bewerkt. Ik ben dol op dit effect! De digi is ingekleurd met Derwent.

Dit kaartje wil ik laten meedoen bij:


Ik kijk weer uit naar jullie reacties! Groetjes, Gina

22 opmerkingen:

  1. Je Besties worden een (nieuwe) verslaving hé! Mooie kaart weer en heel toffe digi die je gewonnen hebt!
    fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Gina....wat een leuke en mooi ingekleurde digi....en hellaborissen zijn ook prachtig zeker met die glitters erop...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Gina....de bloemen zijn echt schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom bij my Besties.
    Prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland.
    Groetjes Hester
    Misschien volgende keer ook mee doen aan My Besties Meet at the Scrappers Corner tot ziens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, heel mooi kleurgebruik. De bloemen zijn prachtig en de glitters erop zijn een mooi detail. Gefeliciteerd me je gewonnen digi, ik ben al benieuwd hoe je hem hebt ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, heel mooi kleurgebruik. De bloemen zijn prachtig en de glitters erop zijn een mooi detail. Gefeliciteerd me je gewonnen digi, ik ben al benieuwd hoe je hem hebt ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable creation and love the papers and colours chosen. Thanks for the google translate.xxx
     { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die bloemen in eht paars op je kaart. Leuk plaatje heb je gebruikt.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina wat een leuke kaart! Mooi ingekleurd en de bloemen zijn een heel mooi detail :) Ik ben benieuwd naar de andere Bestie! Gefeliciteerd met jouw top 3 notering! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart,geweldige kleuren gebruikt. Dankje wel voor het meedoen aan de kerst challenge. Groetjes Helma KIC Team

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely beautiful card
    Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Welcome again and Good Luck! Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kaartje en leuke materialen gebruikt.
    Die bloemen vind ik ontzetend mooi gemaakt.
    Knap hoor.
    Groetjes,
    Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig Kaartje wat je weer prachtig hebt gedecoreerd en ingekleurd, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt prachtig!! Mooi met die bloemen erbij!!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gina een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is a gorgeous card, such a pretty image and beautiful flowers - lovely colours.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Forgot to thank you for the lovely welcome.xx
     { aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gina,

    i.v.m. je vraag op de kaartenverkoop.
    Al mijn kaarten worden bij mijn kapster verkocht aan 2 euro 't stuk.
    Ik heb daar een verkoopbakje staan, waar ongeveer een 50-tal kaarten inzitten, zodat er toch wat keuze is. Regelmatig aanvullen.
    Er staat een spaarpotje bij, zodat de mensen zelf hun geld daar kunnen insteken en meestal zijn ze wel eerlijk.
    Je kan het ook vragen aan je kapster of winkels waar je regelmatig komt of ze dat zien zitten.
    Succes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Mooi met die prachtige bloemen die je erop hebt verwerkt. Leuk dat je meedoet met de challenge van kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje Gina, en gefeliciteerd met je gewonnen digi.

    leuk dat je mee doet met onze challenge bij Kleuren met potloden.
    veel succes.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Très belle carte! Merci pour votre participation au défi My-Besties Français! Bonne chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart Gina!
    Gezellig dat je meedoet met de sterrrenchallenge bij KmP en veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen